dimecres, 11 de novembre del 2015

Setmana de Travessa!

Dilluns

Primer dia de la setmana i amb els nervis a flor de pell a causà de la travessa que començava dimecres, vam entregar el treball de la torre d'en Suso que em va semblar una película molt interessant i recomanable.

 Dimarts

Segon dia de la setmana i últim abans de la travessa, toca revisar els fogonets carregats i tendes, a més a seguretat i supervivència ens van ensenyar a assegurar un arnés per fer diferents tipus de escalada i descens... Per acabar vàrem sortir a fer una petita part de la ruta megalítica de roses i en Roger professor de conducció a peu ens va fer un petit recordatori de orientació.

 Dimecres

7 a.m sortim amb el bus de roses, 9 a.m començem a caminar per una muntanya cosa que fariem durant els tres dies següents...  vam estar tot el dia caminan, creuan rius, uns cuants varem anar a veure una cova ens vam banyar en un salt d'aigua, ens van benir a veure en Xavi cassorran i en Xavi vilella i vam anar a parar a Talaixa, on varem tenir una nit una mica mogudeta.

 Dijous

Segon dia, una fred que pela, ens vestim, recollim trastos i anem a esmorzar...  en acabar d'esmorzar ens informen de un treball de naturals que em de fer i ens diuen que pujarem el Ferran. La primera cosa de la travessa que em perdo, em menjo el coco pensant en que si no hagués pujat a la cova a lo millor podria haver pujat al Ferran. Espero a que baixin i seguim el cami, arribem a un riu on hi ha un pont que poc després es va omplir d'espectació per veure'ns a 5 companys passar fred i divertir-se un rato. Continuem el dia fent exercicis d'orientació i caminant fins arribar a un riu el cual no varem travessar perquè teniam la posibilitat de dormir en un camp de pastura que hi havia al costat. Nit espectacular, cantem l'aniversari feliç d'en Toni i ens deleitem amb el badababum babum d'en Jordi.

Divendres

Últim dia de travessa i un dia en el que jo no hi vaig participar... Tothom amb nervis per tornar cap a casa i preparats per donar el últim esforç. Jo no puc explicar gaire del que van fer ells però en Xavi Lloveras i jo varem anar amb en David solis a assecar les tendes que estaven xopes d'haver passat la nit. Varem parar a Font Rubí i a Camprodon per fer el nostre treball. En arribar les cuatre varem escoltar unas veus que eren de valents i que deien quedan 200 metres per el bus!!  Aqui sabiem que tornabem cap a casa i que havíem passat una gran experiència.

Text: Carlos Andreu Abad.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada